דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זה כל הסוד... 

מאת    [ 28/05/2010 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 2315 פעמים ]

הספר הסוד טומן בחובו את התשובה. את התשובה הפשוטה לשאלה  התמידית, איך עושים שינוי ואיך מייצרים שינוי גם מתוך מצב של ייאוש ומחסור? התשובה נמצאת בדיוק מדהים, בתוך הספר הסוד והגישה אליו היא פשוטה לחלוטין. אגב, הספר הסוד מבוסס על הסרט שהופק על ידי הבמאית שקיבלה לידיה את מדריך מדע ההתעשרות העוסק בשאלה האם התעשרות היא מדע מדוייק ?

 

כוח המחשבה

בבסיסו של הספר הסוד נמצאת ההנחה, כי מחשבה יכולה ליצור מציאות, ואפילו לשנות אותה. על פי הספר הסוד ברגע שהחלטת על כיוון כלשהו, כישלון הוא בכלל לא אופציה ריאלית. אם אתה רוצה משהו, היקום מצטרף אליך ברצון הזה, ואתה פשוט צריך להתמיד עד שהמטרה שלך תושג במלואה. החוק הראשון והבסיסי של הספר הסוד הוא, כי אם רק תדמיין ביני רוחך את החיים שאתה רוצה שיהיו לך, ותעשה זאת באופן עקבי, זה פשוט יקרה.

 

ספר הסוד - רק מחשבות חיוביות

על פי הספר הסוד הפתרון הוא פשוט לחשוב חיובי. גם אם זה נראה לכם פשטני מדי, זו השיטה. על פי הספר הסוד אמונות שליליות עלולות למנוע ממך להגשים את כל מה שאתה רוצה ומסוגל אליו. מחשבות שליליות ואמונות שליליות מונעות מהטוב ומהשפע של היקום להגיע אליך. בפשטות, הספר הסוד מתבסס על החוק הראשון בפיזיקה, דומה נמשך לדומה -אם תחשוב חיובי, דברים חיוביים יקרו לך.

 

מה אתה רוצה?

הספר הסוד מסביר כי שינוי מתרחש בחיים שלך, רק אם באמת אתה רוצה אותו או צריך אותו. הרי זה ידוע שאנשים כל הזמן רוצים לשנות משהו בחיים שלהם. הייחוד של הספר הסוד הוא שאם אתה רוצה את השינוי האמיתי, אתה צריך להבין למה בכלל אתה רוצה אותו.

 

סוד אוניברסאלי

הספר הסוד הוא ספר שנלמד בכל העולם ומבוסס על המדריך המרתק מדע ההתעשרות . מיליוני אנשים כבר נחשפו אל הסוד, והבינו שהם מצאו את התשובה המתבקשת מאליה לשאלות הקיומיות שלהם. בתוך הספר הסוד מובאים כתביהם של 24 אנשים בעלי עיסוקים שונים, המספרים כיצד הספר הסוד שינה את החיים שלהם. בתמורה ובהוקרה הם מלמדים את הספר הסוד בכל העולם, ומפיצים את המסר הכל כך אמיתי שלו.

 

 

ספר הסוד והגשמת חלומות

בסופו של דבר, מה רוצים כל האנשים? אושר. הספר הסוד מלמד שהדרך להגשמת כל החלומות שלנו, החל מהחלום הכי קטן ועד החלום הכי גרנדיוזי וגדול, עוברים קודם כל בחיפוש אחרי האושר. זו בדיוק התמצית של הספר הסוד. אם תפנימו את העקרונות של הספר ותלכו לפיהם, תראו איך פתאום הכל בחיים שלכם פשוט מסתדר. ואם הכל מסתדר, אז איזו סיבה יש לכם לא להיות מאושרים?

 

אושר, עכשיו!

יחד עם זאת, על פי הספר הסוד אם הגשמתם מטרה אחת, אל תחשבו על המטרה הבאה. תתענגו על ההישג העכשווי. זו מהות האושר והחיים הבריאים. על פי הספר הסוד הוקירו כל רגע בחיים ותיהנו ממנו. ואם נראה לכם ששיש צורך בשינוי, חפשו את הספר והסוד ותתחילו לעשות את השינוי!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב